piątek, 16 stycznia 2015

czekoladowe z toffi



ktoś tam upiekł
ktoś poczęstował
komuś zasmakowało
przepis z gazety "to jest PYSZNE" na małą tortownicę

250 g masła (margaryny)
200 g mąki
50 g miękkich cukierków toffi (ja dałam cztery krówki)
5 łyżek kremówki
150 g orzechów laskowych (nie miałam więc dałam słonecznik)
350 g gorzkiej czekolady (ja się zagapiłam i dałam 250)
5 jajek
350 g cukru (dałam trochę mniej)
1 łyżeczka proszku do pieczenia

kremówkę z pokruszonymi cukierkami rozpuścić na gazie,dodać orzechy i szczyptę soli
w drugim garnuszku rozpuścić czekoladę z masłem
jaja ucieramy z cukrem,następnie dodajemy masę czekoladową a na końcu mąkę i proszek do pieczenia

połowę ciasta wykładamy do blaszki i odstawiamy na 10 min do lodówki
następnie kładziemy masę karmelową pozostawiając 1 cm margines od brzegów
i drugą połowę ciasta

pieczemy 45 min w 175 C



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz