wtorek, 9 lipca 2013

buraczkowe ciasto czekoladowe


najlepsze buraczkowe ciasto robi moja siostra
a korzysta z tego przepisu  http://table-table.blogspot.co.uk/2009/03/buraczane-ciasto-mocno-czekoladowe.html
ja zrobiłam podwójną porcję
połowa składników starcza na małą tortownicę

składniki na dużą blaszkę:
6 jajek
400g cukru
200g oleju
200g mąki
1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
500g surowych buraków
500g czekolady
bakalie

jajka ucieramy z olejem i cukrem


potem dodajemy mąkę,proszek do pieczenia i sodę

na końcu starte drobno buraki


i roztopioną (w kapieli wodnej) ostudzoną czekoladę
no i bakalie






pieczemy ok godziny w piekarniku nagrzanym do 180 C



ja na wierzch zrobiłam jeszcze krem karpatkowy (z paczki)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz